Co jeść żeby schudnąć?
dieta na płaski brzuch

Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on Twitter

Jak schudnąć z brzucha? Co jeść żeby schudnąć? Jeśli masz kompleks na punkcie swojego brzucha i odczuwasz z tego powodu wielkie niezadowolenie, czas aby to zmienić! Odpowiednia dieta na płaski brzuch spowoduje, że twoje ciało wreszcie zacznie się ciebie słuchać…

dieta na płaski brzuch czyli jak schudnąć z brzucha?

Dieta na płaski brzuch czyli co jeść żeby schudnąć?

Jak schudnąć z brzucha w szybkim czasie? Wprowadź do swojego codziennego menu produkty, które powodują lepsze funkcjonowanie organizmu i szybkie chudnięcie. Cenne produkty o których piszemy mogą się okazać dla ciebie zbawienne. Powodem naszego nieatrakcyjnego wyglądu brzucha nie musi być tkanka tłuszczowa, ale zatrzymywanie się płynów w organiźmie. Metodą na szybkie pozbycie się brzucha będzie właściwa dieta na płaski brzuch. Pamiętaj, nie rezygnuj również z aktywności ruchowych i częstego picia wody.

Co jeść żeby schudnąć? Jak zrzucić brzuch?

Prezentujemy cenne produkty żywieniowe, które spowodują twoje szybkie chudnięcie!

1.

Awokado jest niesłusznie uważane za kaloryczny owoc – nic bardziej mylnego! Zawarty w nim tłuszcz przyśpiesza spalanie masy ciała. Co ważne, awokado posiada dużą ilość potasu, który obniża apetyt.

2.

Stosuj picie jednej łyżki oleju kokosowego codziennie. Olej kokosowy wpływa na zmniejszenie obwodu talii i usuwa zły cholesterol.

3.

Marakuja to owoc, który przyspiesza przemianę materii, co znów powoduje redukcję tkanki tłuszczowej. Jedz co najmniej raz dziennie.

4.

Coś dla fanów słodyczy! Ostatnie badania naukowe potwierdziły, że jedzenie jednej kostki dziennie gorzkiej czekolady, przyczynia się do redukcji tkanki tłuszczowej brzucha. Wbrew opiniom czekolada działa na chudnięcie oraz dobry nastrój.

5.

Wiele z nas kocha japońską zupę miso. To dobrze! W jej składzie znajdują się naturalne probiotyki, które poprawiają pracę jelit, jak też oczyszczają organizm z toksyn.

dieta na płaski brzuch

6.

Woda z cytryną to kolejny sprawdzony patent na to, jak zrzucić brzuch. Zrezygnuj z picia słodkich i gazowanych napojów, a postaw na picie wody z plasterkami cytryny.

7.

Śródziemnomorska kuchnia jest nieoceniona! Do swojego codziennego menu włącz oliwę z oliwek. Poza cennym wpływem na naszą cerę, tłuszcz z oliwek również pomaga kontrolować poziom cukru we krwi i zapobiega odkładaniu się tłuszczu w tkankach. Bagietka w asyście smacznej oliwy smakuje najlepiej.

8.

Grecki jogurt. Zawiera dużo wapnia, który reguluje produkcję kortyzolu mającego wpływ na prawidłowe spalanie tłuszczu z okolic brzucha. Samo zdrowie!

9.

Quinoa czyli komosa ryżowa. To bardzo zdrowe ziarno pochodzi z Ameryki Południowej. Posiada o wiele więcej błonnika niż inne zboża. Komosa ryżowa to źródło zbawiennych dla figury witamin z grupy B, miedzi, magnezu.

10.

Polskie gruszki to mnóstwo cennego błonnika, który jest w stanie zaspokoić, aż 20 % naszych dziennych potrzeb. Dodatkowo, pektyny zawarte w skórce tych owoców przyczyniają się do obniżenia złego cholesterolu.

11.

Zielone warzywa. Wszyscy wiemy, jak bardzo są zdrowe. W ich składzie znajdują się: karotenoidy, kwas foliowy, potas i magnez. Odżywcze koktajle na ich bazie to najlepszy sposób na idealny płaski brzuch!

12.

Niezwykle zdrowa jest kurkuma. Zawarte w tym korzeniu przeciwutleniacze działają przeciwzapalnie i antybakteryjnie, a na dodatek wspomagają pracę układu trawiennego.

13.

Nasiona kopru włoskiego zapobiegają wzdęciom. Zawierają cenny potas, mangan, żelazo i kwas foliowy. To nowy superfood!

Ćwiczenia na pośladki w domu: brazylijskie pośladki

 

Odwiedź nasz profil na FBkomentuj i udostępniaj posty, zostań fanem 5 ALEI

Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on Twitter